جاذبه های توریستی کیش
نوشته شده توسط : fariba ardam

جاذبه های توریستی کیش

کشتی یونانی کیش

در سال 1345 در سواحل قیمت تور کیش نوروز 97 روستای باغو جزیره کیش، بومیان به طور ناگهانی شاهد حضور کشتی به گل نشسته ای شدند که طی 80 روز تلاش کاپیتان این کشتی اورینوکو برای بیرون آوردن آن بی سرانجام ماند. به دلیل اینکه عملیات بیرون کشیدن کشتی از آب مقرون به صرفه نبود سرنشینان به ناچار مجبور به ترک کشتی شدند .

این کشتی در سال 1322 توسط شرکت ویلیام هامیلتون به وزن 7061 تن و به طول 136 متر مربع درقیمت تور کیش زمستان 96 بندر گلاسکو در اسکاتلند ساخته شد. بعد از این همه سال هنوز دلیل قطعی مبنیقیمت تور کیش تعطیلات فروردین 97  بر غرق شدن کشتی نست اما قیمت تور کیش اسفند 96 شواهد نشان میدهد که مه آلود بودن هوا و نبود فانوس دریایی یکی از دلایل غرق شدن کشتی یونانی است.

کشتی یونانی کیش از نظر تاریخی قدمت و اهمیت چندانی ندارد اما تماشای غروب خورشد از پشت این کشتی بسیار دیدنی و خاطره انگیز است. مسافران تور کیش که علاقه مند به عکاسی هستد، کشتی یونانی انتخاب مناسبی است. 

پارک ساحلی کشتی یونانی در زمینی به مساحت 60 هزار متر مربع با امکاناتی نظیر سالن قیمت تور کیش دی 96 آمفی نئاتر، کافه تریا، رستوران و ... آماده پذیرایی از مسافران است.

 

 

کشتی یونانی کیش

 

کشتی یونانی کیش

 


پارک دلفین های کیش

یکی از مفرح ترین مکان های تفریحی جزیره زیبای کیش، پارک دلفین ها قیمت تور کیش نوروز 97 است که وسعتی به اندازه 100 هکتار دارد و در جنوب شرقی جزیره واقع قرا گرفته است. پارک دلفین های کیش اولین دلفیناریوم ایران است که دارای فضای سبز و باغ پرندگان می باشد. در دلفیناریوم بیش از 21 نوع پستاندار دریایی اعم از دلفین، شیر دریایی شمالی و جنوبی، گربه دریایی شمالی، گراز دریایی، پنگوئن و ... وجود دارد که در استخرهایی به حجم 18000 متر مکعب نگه داری می شوند. 

همچنین این پارکقیمت تور کیش تعطیلات فروردین 97  دارای فضای سبزی است که قیمت تور کیش اسفند 96 شامل بیش از 100 نوع گونه گیاهی  مانند هزاران درخت نخل، قیمت تور کیش زمستان 96 بنجامین‌هاى بسیار بزرگ، درختان لور (انجیر معابد)، اوكالیپتوس، آكاسیا، مورد، كهور، گل ختمى، شیشه شور، تكوما، سیاه نوفیلد، كند كارپوس، جونیا پروس و بیش از ۲۵ گونه كاكتوس و سایر گیاهانی كه با توجه به وضعیت اقلیمی و آب وهوایی جزیره کیش و مرجانی بودن خاك هستند که در نوع خود منحصر به فرد می باشند. 

با اجرای نمایش دلفین ها مسافرین تور کیش اوقات خوشی را سپری خواهند کرد.

 

پارک دلفین های کیش

 

پارک دلفین های کیش

 


بوستان آهوان جزیره کیش

جزیره کیش یکی از مکان های قیمت تور کیش نوروز 97 گردشگری ایران است که سالانه تعداد زیادی توریست را به خود جذب می کند. یکی از ویژگی های این جزیره وجود آهوان بسیار زیاد است که برای نگه داری از آنها وستان آهوان را احداث کردند. مساحت این بوستان دو هکتار می باشد و دارای قیمت تور کیش زمستان 96 17 قفس برای انواع متعدد حیوانات است. در این بوستان آهوان به صورت آزاد و بدون محدودیت زندگی می کنند. حیوانات موجود در قیمت تور کیش دی 96 پارک اعم از شیر، روباه، شغال، میمون سنجابی، گوزن، آهو، اسب، پرندگان استرلیایی و ... هستند.

در بوستان آهوان انواع وسایل بازی قیمت تور کیش اسفند 96 کودکان برای سرگرمی کودکان مسافرین تور کیش موجود است تا گردشگران اوقات شاد و مفرحی را سپری کنند.قیمت تور کیش تعطیلات فروردین 97

آدرس : استان هرمزگان، جزیره کیش، انتهای خیابان فردوسی

 

 

بوستان آهوان جزیره کیش

 

بوستان آهوان جزیره کیش

 


آکواریوم کیش

خلیج فارس دارای حیات آبزی قیمت تور کیش نوروز 97  بسیار متنوعی است که باعث شده جز یکی از پربازدید ترین مناطق گردشگری و توریستی ایران شود. یکی از مفرح ترین جاذبه های دیدنی کیش که داخل کانون هنر قرار گرفته، آکواریوم کیش است. این مکان دارای 70 نوع ماهی قیمت تور کیش زمستان 96 تزئینی است که شامل ماهیان آب شور و شیرین، خزندگان ایران و جهان همانند مارها، تمساح ها و پرندگان کمیاب جهان می باشد.

آکواریوم کیش اولین آکواریوم 50 هزار لیتری مخصوص آب های شیرین و گونه های مختلف گیاهی دریایی و آبزیانی است که تاکنون ندیده اید، مسافران تور کیشکه از غواصی میترسند میتوانند از دیدن ماهی های زیبا و بینظیر قیمت تور کیش اسفند 96 خلیج فارس در این آکواریوم  نهایت لذت را ببرند. لازم به ذکر است که این آکواریوم زیبا سالانه یک میلیون نفرقیمت تور کیش تعطیلات فروردین 97  بازدید کننده دارد.

 

 

آکواریوم کیش

 

آکواریوم کیش

 


شهر باستانی حریره جزیره کیش

شهر باستانی حریره در شمال جزیره کیش با قدمتی قیمت تور کیش نوروز 97 800 ساله در نزدیکی مجموعه ورزشی المپیک واقع شده است. از این شهر فقط خرابه های آن بجای مانده است که تقریبا 120 هکتار وسعت دارد که نشانگر شهری آباد و پرجمعیت در گذشته بوده است. امروزه حجمی از قیمت تور کیش زمستان 96 سقف های سنگی، طاق ها و معماری است که برای بازدید مسافرین تور کیش قابل رویت است.شهر باستانی حریره کیش در شهریور ماه سال 1376 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید. از بقای بجای مانده می توان نتیجه گرفت که این قدمت شهر به دوره اوایل اسلام و دوره ساسانیان بر میگردد. گفتنی است که این شهر از سه مجموعه مجزا تشکیل شده که عبارت اند از خانه اعیانی، بخش کارگاهی و صنعتی و مجموعه حمام که این مجموعه به عنوان یکی از قدیمی ترین حمام های ایران باستان به شمار می آید. 

جالب توجه است که نام این شهر قیمت تور کیش اسفند 96 برگرفته از نام ملکه این شهر به نام حریره گرفته شده است.قیمت تور کیش تعطیلات فروردین 97

 

 

شهر باستانی حریره جزیره کیش

 

شهر باستانی حریره جزیره کیش

 





:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی کیش,بهترین تفریحات کیش,کشتی یونانی کیش,پارک دلفین های کیش,بوستان آهوان جزیره کیش,آکواریوم کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: